top of page

בלחיצה  על ה 3 נקודות

אוכלים בריא ונהנים בחופשות ובטיולים


מדריך 16 גלגלי הצלה לחופשה

נשמע ממש לא הגיוני צרוף המילים דיאטת הרזיה בחופשה. אז באמת שאין כל כוונה לרזות במהלך החופשה אבל בהחלט אפשר לשמור על המשקל הקיים. לכל מי שזה עתה השיל מעצמו את הק"ג המיותרים ולא מתחשק לו לקלקל את המאמצים שכבר הושקעו ולעלות את הקילוגרמים שכבר ירדו – אין סיבה לייאוש. אפשר בהחלט לנסוע ולנפוש ולחזור באותה מידת בגד.


הכנתי לכם מדריך עם 16 גלגלי הצלה לחופשה שלכם :

כולם כאן


מדריך 16 גלגלי הצלה לחופשה


גלגל הצלה 1 - מתחילים בתכנון

התחילו את התכנון כבר בשלב של הזמנת כרטיסי הטיסה. בחברות תעופה רבות היום ניתן להזמין מראש ארוחה קלה או בריאה יותר מהארוחות הקבועות. גם אם קיימת בעיה בריאותית בחלק מהמקרים ניתן להזמין מראש ארוחה מתאימה כמו למשל לחולי סוכרת, צמחונים וכו'.

גלגל הצלה 2- טסים בכייף

  • במהלך הטיסה מאוד חשוב להקפיד על שתיה ולבחור כמובן במים. הרוויה של הגוף בנוזלים מונעת התייבשות, מה שחשוב באויר היבש במרומים.

  • בארוחה בטיסה אכלו במינונים קטנים ( ממילא הארוחות לא גדולות במיוחד) ובחרו רק מה שבאמת טעים לכם ושווה לבזבז עליו את הקלוריות. במקרים רבים הקינוח או חטיפים לא ממש מצדיקים את אכילתם.

גלגל הצלה 3- בוחרים בעצמאות

אם אתם בוחרים בטיול עצמאי יהיה לכם קל וגם כייף. בצימר אפשר להכין ארוחות קלות מאוכל מיוחד ומקומי שתקנו בסופר. תוכלו לקנות ירקות ופירות מיוחדים וגם מוצרי חלב מקומיים בשוק. כדאי להביא במזוודה ציידנית קטנה מקופלת וקרחום. הם ישמשו אתכם בכייף במהלך היום. זה מעולה גם לילדים, לא חייבים לקנות ולכרסם כל הזמן חטיפים. דאגו למים שיהיו תמיד ברכב, וזה ירחיק אתכם ואת השיניים של הילדים ממשקאות מתוקים

גלגל הצלה 4 - הולכים על בטן גב

בחופשת מנוחה תוכלו לתזמן את ארוחת הבוקר לאחר פעילות גופנית מוקדמת כמו שחיה או הליכה וכך תקזזו חלק מהקלוריות כבר לפני הארוחה מעבר לתחושה המצוינת שזה יעניק לכם. דווקא בחופשה מנוחה יהיה ממש נחמד לעשות טיול רגלי כייפי בסביבה חדשה שאתם לא מכירים.

גלגל הצלה 5 - מתארגנים על מאורגן

בטיול מאורגן, המלאכה קשה יותר אבל עדין אפשרית. בארוחת הבוקר במלון כדאי להעדיף דגני בוקר או יוגורט + גרנולה, ירקות, ופירות. מזונות אלה אינם דלי קלוריות אבל הם משביעים למספר שעות. כדאי לוותר על מיצי הפירות ולבחור מים, קפה או תה.

גלגל הצלה 6 - כוללים ולא משתוללים

חופשת "הכל כלול" –בחו"ל או בשייט - זו אחת הדרכים היותר קשות למי שמשקלו יקר לו. מי שבכל זאת מנסה לשמור על בריאות ומשקל בחופשה כזאת יכול לנקוט בשיטת ארוחת הטעימות – לטעום מעט מכל דבר . כך תחושו שקבלתם תמורה מלאה לכספכם בלי לפגוע בבריאות. דרך אגב, כשיש 5 ארוחות ביום , לא ממש חייבים ללכת לכולן, במיוחד אם אתם מרגישים עדין מלאים מהארוחה הקודמת. אפשר לנצל דווקא את זמינות המזון ולאכול מעט בכל פעם.

גלגל הצלה 8 - טוב שם טוב משמן טוב

אם אתם מתלבטים בבחירה בין המנות בדקו את מפלס השמן. השמן הוא תורם הקלוריות הגדול ביותר לתפריט. במקומות רבים בחו"ל אין כלל מודעות לנושא הפחתת השמן ומשתמשים בו בכמויות נדיבות. מנות עשירות בשומן לא מצליחות להסתיר את זה. השמן צף מעל או בצידי התבשיל ותורם לברק אופייני.גם תפוחי אדמה בתנור עלולים להגיע בתבנית המלאה בחציה שמן. סמכו על המראה והתחושה ובחרו מנות דלות יחסית בשומן.

גלגל הצלה - 9 -העיקר הוא העיקר

כדאי להתמקד בארוחה אחת עיקרית ביום. בצהריים או בערב. סביר להניח שזו תהיה ארוחה במסעדה ותוכלו לטעום את מטעמי האיזור המיוחדים. מומלץ לבחור מנות עשויות בגריל או בתנור או מבושלות ולא מטוגנות. תוספת של פחמימות וירקות, מוקפצים או מבושלים ישלימו את הארוחה. את הרוטב בחלק מהמסעדות תוכלו לקבל בכלי נפרד ולהוסיף לצלחתכם רק את הכמות הנראית לכם.

גלגל הצלה - 10 -מנה מנה

בדקו את גודל המנות. בארה"ב למשל המנות ענקיות ומשפחה שלמה יכולה לאכול ממנה אחת לעומת זאת בצרפת המנות קטנות מאוד. נסו לבדוק זאת לפני ההזמנה ולהתאים את ההזמנה לגודל המנות.

גלגל הצלה - 11 -שנבדוק תפריט קינוחים ?

מבין הקינוחים העדיפו תמיד פירות או גלידה. אם בא לכם שוקולד קנו כזה שבאמת שווה את הקלוריות (כמו בשוויץ או בלגיה) ואכלו פרלין אחד או שניים. ידוע כבר כי דברים טובים מגיעים באריזות קטנות... עוגות תמיד יכילו את כמות הקלוריות הגדולה ביותר. אפשר להתחלק במנה אחרונה עם עוד משהו. ממילא הקיבה כבר ממש מלאה ואוכלים בשביל הכייף והטעימה. תמיד העדיפו פירות או גלידה והתרחקו מהעוגה.

גלגל הצלה - 12 -משמעת מים

תמיד חשוב לשתות. שתיה מתוקה תוסיף לתפריט קלוריות רבות נטולות תחושת שובע. לכן העדיפו מים או סודה או חליטות ללא קפאין.

גלגל הצלה - 13 -אלכוהול ומיני בר

החליטו מראש שמוותרים על שירותי המיני בר – יקר לכיס ולמשקל. אכילה בחדר מתוך שעמום של פיצוחים או שתיית אלכוהול תוסיף קלוריות רבות שלא בהכרח היו נחוצות.

גם אלכוהול כדאי לשתות עם איזה שהיא בקרה. הוא עתיר קלוריות ולא משביע בכלל. תמיד עדיף יין או קווה או בירא, כמה שפחות קוקטליים ואלכוהול של 40% ומעלה

גלגל הצלה - 14 - Mindfu Eating

אכלו בנחת - חווית האכילה היא חלק מהטיול. אכילה איטית תורמת בסופו של דבר להקטנת המנות. תחושת השובע מגיעה מקיבה למוח תוך 20 – 30 דקות מתחילת הארוחה ולכן יתכן שתהיו שבעים כבר באמצע הארוחה. זכרו זאת כאשר אתם מזמינים. אולי אפשר לוותר על מנה ראשונה ולאכול רק מנה עיקרית.

גלגל הצלה 15 - קמים בבוקר ומתחילים ללכת

בטיול בחו"ל - כולם הולכים, גם מי שלא עוסק בפעילות גופנית קבועה בארץ. בלי להרגיש תוכלו לשרוף רבות מן הקלוריות שנכנסו לגוף תוך כדי אכילה. בחופשת מנוחה תוכלו לנצל את האזור להליכה או לבחור בפעילות גופנית המוצעת בבית המלון. בדרך כלל משתדלים בבתי המלון להנעים את זמנם של הנופשים ומציעים פעילות גופנית מגוונת ומעניינת.

גלגל הצלה - 16 -לא מוותרים על מקומי

אל תוותרו על מאכלים מקומיים כי בכך הרי חלק מהכייף של הטיול. אבל, נסו בהחלט לקזז אותם בחלקים אחרים של היום או לאכול מהם בכמות קטנה, בעיקר במקומות בהם האוכל המקומי עשיר בשומן ובקלוריות.




קיט קיץ קל על המשקל


ואם את.ה רוצה לקחת איתך במזוודה, עוד משהו שיעזור לך,

להתמודד עם פיתויי החופשה

אני רוצה להכיר לך את קיט קיץ קל על המשקל שלי

צמחי המרפא

שיסייעו לך בירידה במשקל.

מה יש בקיט?

15 צמחים ב - 2 פורמולות ייחודיות שפותחו על ידי לפי הרפואה המערבית והסינית,

נמכרות בהצלחה מאז 2013

✅צמחי מרפא שתורמים לתחושת השובע והפחתת הצורך במתוק ובפחמימות כדי שסוף סוף לא תשאל.י את עצמך: "מה עושים עם הצורך במתוק"

✅ כמוסות וחליטה שמסייעים בהסדרת מערכת העיכול והמטבוליזם. כדי שהירידה במשקל תהיה הרבה יותר נוחה וקלה.

✅ מרכיבים ייחודיים שתורמים לרוגע, כדי להפחית אכילה רגשית.

✅מדריך פלאיי קוביות הקרח - לא תאמינו מהאפשר לעשות עם קוביות קרח

✅מגש קוביות קרח ממש מיוחד כדי להכין את הקוביות קרח האלה ☝️

✅מדריך קרם הגנה בצלחת - כי צריך להגן על העור והעיניים ואפשר לעשות את זה בקלות דרך הצלחת

·✅ המון בונוסים בשווי 1000 ש"ח שיעשו לך קיץ קל על המשקל

וגם הנחת השקה, שווה ביולי 2023

כל הפרטים כאן-




 

אשמח לכל תגובה או שאלה,

הכנתם? אשמח לשמוע איך ויצא גם צילומים ישמחו אותי מאוד.

כל שיתוף אפשר כאן מתחת למתכון בקוביית התגובות


רוצים לראות מה קורה אצלי במטבח?

לקבל המון טיפים קלים ובריאים

מזמינה אתכם לאינסטגרם שלי– כאן.


יש לכם פייסבוק? אל תשכחו להצטרף לקבוצת הבישול הבריאה שלי


אהבתם את המתכון? שתפו בלחיצה על האייקונים של הרשתות החברתיות או אייקון השיתוף


 

אל תפספסו אף מתכון בריא

פוסטים קשורים

הצג הכול

Comments

Rated 0 out of 5 stars.
No ratings yet

Add a rating

שתפו את המתכון עם אחרים

עוד מוצרים בריאים במיוחד בשבילך