• Liora Houbara

פאד תאי שבבי אורז

עודכן ב: 28 מרץ 2019


פאד תאי שבבי אורז, שינוי מרענן למנת הנודלס התאילנדית.

גרסא קלילה וטעימה עם פחות קלוריות.


החומרים:

  • חבילת שבבי אורז (230 גרם)

  • 3 כוסות ירקות שטופים וחתוכים כמו: פלפל בכל הצבעים , גזר, קישואים, פרחי כרובית , ברוקולי וכו'. או שקית של לקט מוקפא

  • סלסלת נבטים

  • סלסלת פטריות טריות שטופות ופרוסות

  • 2 כפות רוטב סויה

  • 2 כפות קטשופ

  • 2 כפות רוטב צ'ילי מתוק

  • 3 כפות רוטב פאד תאי

אופן ההכנה:

מבשלים את שבבי האורז לפי הוראות היצרן

מחממים סיר רחב המיועד לשימוש ללא שמן.

מוסיפים את הירקות.

מאדים תוך ערבוב מידי פעם במשך כ - 20 דקות.

מוסיפים את הנבטים ואת כל הרטבים, וגם את שבבי האורז, מאדים עוד 2 - 3 דקות ומגישים חם





מתאים להגיש באותה ארוחה גם מרק מיסו - המתכון עם סרטון מגניב

בלחיצה כאן או על התמונה


רוצה עוד מתכונים מצוינים, בריאים וטעימים לפי הרפואה הסינית ? הספר הדיאטה הסינית להרזיה ולבריאות , ילמד אותך לשלב את עקרונות הרפואה הסינית, בחיים שלך ובנוסף הוא מביא מעל 100 מתכונים ועוד המון טיפים ומידע. לכל הפרטים על הספר לחצ/י כאן או על התמונה


אשמח לכל תגובה או שאלה, וגם לשמוע איך יצא, מתחת למתכון בתגובות הפייסבוק אהבתם את המתכון? שתפו

רוצים לקבל מתכונים למייל ? הרשמו כאן

#vegan #vegeterian #vegetables #recipes #oilfree #פסח #מתכוניחגים #ירקות #צמחוני #ללאגלוטן